2 augusti 2013

Finally

Äntligen av två olika anledningar...
Nr 1 = nu kan jag äntligen avslöja att jag är ny DT hos Scraplagret
Ni kan säkert förstå hur lycklig jag blev när jag hittade ett mail med frågan om jag ville börja designa där. :)
Total glädje!
Nr 2 = min första layout med härligt material från just Scraplagret är en med min dotter Emma som studerar i USA och om hur jag äntligen fick se och krama om henne igen efter över 5 månader. 
Det var en underbar stund!
Finally in two reasons...
Nr 1 = now I can finally tell you that I´m a new DT with Scraplagret!
You can imagine how happy I was when I found a mail with the question if I wanted to start designing there! :)
Happiness!
Nr 2 = my first layout done with wonderful material from Scraplagret is one with my daughter Emma that is studying in USA how I finally got to see and hug her again after over 5 months.
That was a wonderful moment! 

Inga kommentarer: