19 maj 2013

# 211

Nu finns en ny härlig skiss - #211 - uppe hos Skissedilla.
Det är den första skissen jag har skapat till som DT där! :)
Så här ser skissen ut... 
Now there is a new sketch - #211 - at Skissedilla.
This is the first sketch I´ve created by as a DT there! :)
Here is the sketch...

Och här är min layout  med min dotter Emma som just nu är i Los Angeles och studerar...
And here is my layout with my daughter Emma that is in Los Angeles right now studying...





























Skynda dig över och var med! Man kan vinna en jättefin RAK!
Hurry and be a part you too! You can win a great RAK! 

2 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Mette, denne LOen er så utrolig flott ! Jeg er så glad for at du takket ja til å være med på teamet :) En stor klem til deg :)

Anonym sa...

Tjänar du pengar på via skaparlusten?
Hur mycket pengar tjänar du ungefär på en månad?
Funderar på att börja själv. Det är därför jag jag frågar :)