18 januari 2012

Scraplift

Jag har scrappat till New Year Crop hos My Scrapbook Nook.
Den här utmaningen var att scraplifta en av sina egna layouter...
Jättekul... Men inte så lätt som man kan tro!
Jag valde iallafall en layout på min son Adam som ser ut så här...

I`ve been scrapping for the New Year Crop at My Scrapbook Nook.
This challenge was to scraplift one of your own layouts...
Really fun... But not as easy that you may think!
Finally I choose a layout with my son Adam that looks like this...
Och min egen scraplift blev en layout med min lillebror Tobbe, som blev så här...
And my own scraplift is a layout with my littlebrother Tobbe, that turned out like this... 
 

1 kommentar:

Lene sa...

Jeg syns begge layoutene er fantastisk stilige ! Herlige detaljer du har med og layoutene er full av harmoni!