1 september 2011

Balance

Här är ett kit som du absolut inte vill missa!
September-kitet Balance från Scrapbooking from the inside out.
Helt underbart! 
Så skynda dig in och skaffa ditt eget kit och kika även på vad jag och resten av DT har skapat.
.
Here are a kit that you absolutely not wanna miss!
The september-kit from Scrapbooking from the inside out.
So wonderful!
So hurry up in and get your own kit and also check out what me and the rest of the DT has created.

Här är två av mina layouter...
Först en med mina fina barn!
De ger mig balans och stabilitet...
.
Here are two of my layouts...
First one with my beautiful kits! 
They give me balance and stability...
Sen en med mig och min vän Malin.
Att ha en god vän att prata med om allt ger också balans i livet.
.
Then one with me and my friend Malin.
To have a good friend to talk about everything with also gives balance in life... 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag bara älskar allt du gör, och när jag blir huvudpersonen i dina alster så blir jag så rörd så tårarna bara rinner. Tack för att du är du och tack för allt du gör för mig!!!!
Nu får ni faktiskt komma hem för jag längtar efter dig så enormt :) Kramisar