11 augusti 2011

En väska / A bag

Först måste jag bara säga Wiihoo!!!!!!! min älskade laptop lever igen!
Vilken lycka!
.
First I just have to say Wiihoo!!!!!!!! my dear laptop is alive again!
What happiness!
.
Nu till min scrappade väska....
Jag fick ett härligt DT-paket från Skaparlusten.
Det var fyllt med lite annorlunda saker... :)
En av sakerna var den här väskan som jag valde att klä med fina papper och dekorationer...
Och så här blev det;
.
Now to my scrapped bag...
I got an amazing DT-package from Skaparlusten.
It was filled with a bit different things... :)
On of the things was this bag that I choose to dress with beautiful paprs and decorations...
And this is how it turned out;

2 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Supersnygg. Verklig prydnad och en fröjd för ögat.

Anonym sa...

Den där väskan är bara helt underbar!!! Annorlunda grej än "vanliga" kort och detta har du gjort utmärkt. MVG!!! :)