24 juli 2011

SFTIO

Nu har det varit tyst här ett tag... Och det beror på att min laptop har kraschat!
Så jag får använda sonens lite då och då...
Jag hoppas att min ska gå och fixa nu i veckan.
Håll tummarna!
.
Now it have been quiet here for awhile... And that is because my laptop has crashed!
So I got to use my sons now and then...
I hope to get mine fixed during this week.
Keep your fingers crossed!
.
Jag har en layout kvar att visa som jag gjorde med det härliga Independence-kitet från Scrapbooking from the inside out.
Det är en layout om när jag flyttade hemifrån när jag var 19 år.
Om hur härligt det kändes att ha sin egen lilla lägenhet och vara självständig! :)
.
I have one layout left to show you that I made with the wonderful Independence-kit from Scrapbooking from the inside out.
It´s a layout about when I moved away from home when I was 19 years.
And about how wonderful it felt to have my own little appartment and to be independent! :)

1 kommentar:

Aase sa...

Vad snyggt det var med samma färg på bokstäverna som på pappret under, har alltid tänkt att de försvinner men inte alls, läckert!
Hoppas du får tillbaka din dator, såååååå tråkigt att vara utan!

kram Aase