13 januari 2011

Jag är lycklig / I am happy

Ibland måste man stanna upp i vardagen och verkligen inse att man har det bra, att man är lycklig...
Jag är lycklig över min fina familj, vårt vackra hem och mina härliga vänner.
Och det är inte lite att vara lycklig över det! :)
.
Sometimes you have to stop in your every day life and really realize the you have a good life, that you are happy...
I´m happy for my wonderful family, our beautiful home and my great friends.
And that isn´t alittle to be happy about! :)

Min layout är gjord med härligt material som du hittar hos Mians Scrap & Design!

My layout is done with wonderful material that you will find at Mians Scrap & Design!

3 kommentarer:

monica sa...

Alltid lika kul att kika in här, blir alltid lika inspirerad!

Aase sa...

Visst är det en härlig känsla att få känna sig lycklig! Dessutom en underbar LO på dej!

kram Aase

Sara sa...

Underbar layout! Annorlunda med en rund layout och vilken härlig känsla du förmedlar! :)

Hoppas allt är bra med dig!
Ses vi i Karlstad i mars? :)
Kram Sara