12 juli 2010

Min fina Malin / My beautiful Malin

En bättre vän än henne är svårt att hitta!
Jag är så glad att hon finns i mitt liv.
Trots att det är några mil mellan oss vet jag att vi alltid är nära i hjärtat.
A better friend than her is hard to find!
I´m so happy to have her in my life.
Even though there are a few miles between us I know that we always are close in heart.
Här är en layout till henne gjord med härliga papper från Nikki Sivils Scrapbooker.
Here is a layout with her done with wonderful papers from Nikki Sivils Scrapbooker.

5 kommentarer:

Carina Lindholm sa...

åh den är så fin!! älskar alla detaljer♥

Kelly C sa...

gorgeous page, there are so many fun details to look at!

joggemia sa...

Såg denna på fb och den är såå läcker!! Älskar dina detaljer...tjatar igen jag vet. ;)

Kram!

Deana sa...

Love how you combined those 2 lines, Mette! Such a CUTE page! :-)

Anonym sa...

och jag är så himla glad att du finns i mitt liv! Love you.